Pets
"Pets" is a documentary that explores the extraordinary relationships that exist between animals and their people, all around the world. Highlighting dogs, cats, pigs, goats, and even birds of prey, "Pets" takes us on a hilarious and poignant journey that celebrates love, loss, and licks along the way.
"Pets" is a documentary feature film that explores the extraordinary relationships that exist between animals and their people, all around the world.
Humorous and heartfelt, the film profiles a diverse cast of characters from everyday pet guardians to dedicated animal rescuers to kids who are pet parents, highlighting the uniquely vital connections they share with their dogs, cats, pigs, goats and even birds of prey.