The Pearl Comb
In 1893, an endearing Cornish fisherman’s wife captures the attention of the medical profession as the first person to ever cure someone of Tuberculosis. A doctor, hell bent on proving a woman’s place is in the home and not practicing medicine, is sent to investigate her miraculous claim - only to discover the source of her unearthly power.