Riding High
Bored motorcycle messenger Dave Munday dreams of being a stunt rider. When flamboyant promoter Marvin Ravensdorf challenges anyone to beat US champ Judas S. Chariot jumping the death-defying Devil's Leap, Dave accepts. After a wild elimination contest, only three riders qualify. Facing the terrifying chasm, Dave and Judas want out but are contractually forced to go through with it.