Blank Check
When 11-year-old Preston's bike is run over, he thinks it's his unlucky day. But when a settlement puts a blank check in his hand, quick-thinking Preston fills it in for a million bucks. Now he has his own pad, his own limo driver...and is spending the money like crazy. He soon finds out that the only problem with having a million dollars is keeping it—especially when everyone is after the loot.
All it takes is a little quick thinking and 11-year-old Preston Waters' life becomes a million-dollar adventure! When a crook runs over Preston's bike, he thinks it's his unlucky day. But when a quick settlement puts a blank check in his hand -- he fills it in for a million bucks! Now Preston is rich beyond his wildest dreams! He's got his own pad, his own limo driver, and he's spending the money like there's no tomorrow! The only problem with having a million dollars is keeping it -- especially when the FBI and the bad guys are after the loot! Contains tobacco depictions.