The Worst Person in the World
Julie is almost 30 years old. Her boyfriend, Aksel, who is slightly older and a successful cartoonist, wants them to start a family, but Julie holds back. Then one evening she sneaks into a party where she meets a young and charming guy, and soon she has left Aksel and thrown herself into yet another relationship.
Julie is almost 30 years old. She has many talents, but few results, and she feels more and more like a supporting role in her own life. Her boyfriend, Aksel, who is slightly older and a successful cartoonist, wants them to start a family, but Julie holds back. Then one evening she sneaks into a party where she meets a young and charming guy, and soon she has left Aksel and thrown herself into yet another relationship. Julie fights to keep all doors open, but soon finds out that some life choices are already behind her.