The Gods Must Be Crazy
A soda bottle dropped from an airplane raises havoc among a normally peaceful tribe of African bushmen who believe it to be a utensil of the gods.
An African Bushman named Xixo dwells deep in the Kalahari Desert with his small tribe. The tribe's existence is pure and simple, untouched by modern civilization until a soda bottle tumbles out of a passing airplane and lands among them. The Bushmen decide this object must be a gift from the gods, but when Xixo sets out to return it, he runs smack in the 20th century.