Miraculous World, TOKYO: STELLAR FORCE
Kagami drags Marinette to Tokyo to help the Stellars defeat a new supervillain, but Marinette soon realizes her friend has another, untold reason for this trip to Japan.
When Ladybug travels to Tokyo, she reunites with Miki and Kazuno, who are old friends of Kagami and part of the Stellars, a team of Japanese superheroes. Together, they join forces to prevent a new supervillain from wreaking havoc on the city. Throughout this journey, alongside Kagami, Marinette discovers that there is much about her friend’s past that she has yet to uncover.