Rain Catcher
New in town, young photographer Rain Catcher captures the haunting beauty of London’s Barbican Estate. He soon notices a sinister man appearing in all his photos. Whether blending into crowds or peering from distant windows, this figure always stares intensely into the camera. As Rain Catcher investigates, he uncovers a truth that will upend his reality and change his life forever.