Little Baby Bum
Little Baby Bum is a fun and educational show for kids featuring classic and new nursery rhymes. With her friends and family, 6-year-old Mia experiences the world around her through song and sometimes a bit of magic, too. A world where animals can dance, buses are friends and rainy days are never boring.
Children love singing and dancing with Mia, Baby Max and a fun, diverse cast of animal, vehicle and human friends. Through the magic of rhythm and rhyme, their world comes alive.
Max is having a bath. He can pop bubbles, kick and splash, play with rubber ducks and get clean!
Daddy, Ella and Mummy give Max a cuddle at bedtime. Max gives his teddy a cuddle and falls asleep.
Mia and Max play What’s In The Bag? Mia pulls out a hard ball, a squishy ball and a bouncy ball!
Mia and Max are having a bath. Mummy drops toys in the water for them to find. It’s splashy fun!
Mia, Max and Mummy get crafting and make Max a big red fire engine out of an old cardboard box.
Daddy pretends to be a plane, a train and then a car so he can fly, chuff and drive food to Max!
Mia invites Twinkle into Max’s room. Twinkle sprinkles stardust onto Max which sends him asleep.
As Halloween approaches, Mia and Max are easily spooked, but it’s only Twinkle, Mummy and Daddy!
It’s Halloween evening and Mia and Max are getting ready for some spooky dressing up.
Mia shows Max, Baby Panda and Baby Monkey how to bang their drums quietly, loudly, slowly & happily.