Peppa Pig Shorts
The series focuses on the life of Peppa and her family and friends. Peppa’s family is made of her little brother George, Mummy Pig and Daddy Pig. Sometimes, there are also Grandpa Pig and Granny Pig, as well as Chloe Pig (Peppa’s cousin), Uncle Pig and Auntie Pig. Chloe has a little brother, Alex, and two friends, Simon Squirrel and Belinda Bear.
Miss Rabbit persuades Mummy Pig to come along to her relaxation class to help her unwind.
Daddy Pig gets a parking ticket. Peppa and George learn that adults have rules just like children.
Daddy Pig has a new synthesiser. Peppa, George and Mummy Pig have fun sampling different sounds!
When George loses his new toy robot's metal key, Grandpa Pig uses his metal detector to find it.
Peppa, George, Mummy and Daddy go to the children's festival where there is lots of singing.