Marra Stadi - San Siro (2025)
June 25, 2025 - Marracash's San Siro concert turned rap into theatre: an immersive six-act show blending music, psychology and technology. Through stunning visuals, live band energy, giant robots and guest appearances, the rapper explored his dual identity—Fabio versus Marracash—culminating in a cinematic finale that closed his trilogy (Persona, Noi, Loro, Gli Altri, È Finita la Pace).
June 25, 2025 - Marracash's San Siro concert turned rap into theatre: an immersive six-act show blending music, psychology and technology. Through stunning visuals, live band energy, giant robots and guest appearances, the rapper explored his dual identity—Fabio versus Marracash—culminating in a cinematic finale that closed his trilogy (Persona, Noi, Loro, Gli Altri, È Finita la Pace). A historic night redefining Italian rap live experience.