Miss Julie
On a steamy Midsummer's night in a 1920s Swedish castle, the noble and progressive Julie engages in a dangerous dance with the valet, Jean. What begins as a flirtation across class lines quickly spirals into a tragic and intense battle of power, gender, and desire that will change them forever.