Razzia sur l'Atlantique
Foreign fishing fleets are illegally raiding West African waters, devastating local fish stocks. Facing ruin, Senegalese fishermen must choose between migration and survival. But some are fighting back, demanding their government protect their livelihoods from this plunder of the Atlantic.