Italia's Got Talent
IGT is back! Dream team formed by Mara Maionchi, Frank Matano, and Elettra Lamborghini is completed by Alessandro Cattelan joining for the first time as a judge, along with hosts Aurora and Fru. Twists, tears, laughter, and emotions are all in a journey through unbounded talent. Here we go!
"Italia’s Got Talent: Towards Talent… and Beyond!" Judges Mara Maionchi, Frank Matano, and Elettra Lamborghini welcome an extraordinary new teammate: Alessandro Cattelan, joining for the first time as a judge. Aurora and Fru return as hosts. At the heart of the show are the contestants, coming from all over the world: a journey fueled by talent, with one goal — to secure a place in the semifinals. Only the Golden Buzzer, one per judge, allows contestants to skip the Selection Time — the moment when those who have received at least three yeses find out whether they can move on in the competition. And let’s not forget the dreaded Red Buzzers. Laughter, emotions, chills, and out-of-the-box performances: all this and much more in a truly unmissable season.
It is the last day of Auditions at IGT and emotions are running high. Who will reach the semifinals?
Second to last stage of IGT auditions. Only one Golden Buzzer left. Who will reach the semi-finals?
At the halfway point of auditions, new talents amaze the jury. Who will make it to the semifinals?
Only two Goldens left. Different talents conquer the stage. Who's going to surprise the jury today?
The search for talent continues. Who will be able to convince the judges and go to the semifinals?