Kafka, Kiffer Und Chaoten
It's summer, and five college students plan to film Franz Kafka's "The Country Doctor" during their Sicilian vacation, adding animation and musical elements. Surprisingly, they convince Kafka to join, leading to a bizarre, hashish-fueled road movie, offering Kafka a chance to rewrite his life.