Hard Times
The village of Kilcoulin's Leap was once a thriving spa town and home to a famous Holy Well, but now offers little by way of employment for its people. When a group of friends come up with a plan to hijack a consignment of Viagra and sell it on the open market, they don’t count on the muscular response of Viagra's makers. In a panic, they hide the load of Viagra down the town's Holy Well.