Tutta scena
Tutta Scena is a coming-of-age series that follows a group of young aspiring actors and performers who have gathered at a theater academy to participate in an exclusive master’s program in performing and musical arts. Aged 18 to 19, the protagonists come from different regions of Italy and are united by their dream of pursuing a career in the entertainment industry.
Tutta Scena is a coming-of-age series that follows a group of young aspiring actors and performers who have gathered at a theater academy to participate in an exclusive master’s program in performing and musical arts. Aged 18 to 19, the protagonists come from different regions of Italy and are united by their dream of pursuing a career in the entertainment industry. They meet thanks to a national contest that selects the best talent to form a temporary musical theater troupe. The young people spend a year of intensive training in the small village of Arco, guided by a highly experienced faculty, including director Guido Terenzi, a charismatic and tormented figure who serves as their main mentor.
While Riccardo struggles to find his place in the world, Guido confides in Serena.
Asia struggles with her public image, while Riccardo tries to make a move on her.
Giulia returns from the hospital, trying to deal with her addictions, while Guido is in crisis.
Beatrice faces the consequences of her actions but also reveals a more vulnerable side of herself.