Observations At 65 Degrees South
A team of nine scientists embarks on a journey to Antarctica, and their choice of transport? A small sailboat. Follow an intimately human account of what it means to live and work alongside one another under relentless conditions, as rapidly advancing global change, impending habitat destruction, and the current zeitgeist of environmentalism threaten it all.