Rusa, La
Tito is a man in his 50s. In the middle of a personal crisis, he decides to return to his village, from which he left more than 15 years ago with the intention of putting in order what little he has left, his house. When he arrives, he finds a decaying village subjected to the oppression of Los Crespo. In there lives La Rusa (the Russian girl) who will alter Tito's plans.