Vermist
When sixteen-year-old Evi's strict father catches her with a boy at a club, she runs away. While this seems like typical teenage rebellion, Walter Sibelius, head of the Missing Persons Unit, takes no chances. He launches a full investigation, determined to uncover the truth behind her disappearance.