Mad Men
This award-winning series takes a peek inside a glamorous 1960s ad agency in New York City.
Don makes a new friend, Joan meets a client for drinks, and Roger has a puzzling phone call.
Peggy receives flowers at the office as Pete navigates the politics of new business.
Sterling Cooper & Partners prepares for a guest and Roger confronts problems at home.
Don has a visitor from his past, Stan embarrasses a superior, and Harry has a new office ally.
Peggy determinedly collects research for a pitch while Pete is invited to join an exclusive club.
Don gets a troubling letter, Roger gets an unexpected phone call, and Pete clashes with Cutler.
Don tries to track down a friend, Joan tries to solve an account problem, and Peggy is set up.
Roger gives Don some unwanted advice and Peggy and Stan disagree over an account's personnel.
Roger pawns off a project onto Don, and Peggy and Pete clash over how to deal with a crisis.
Don is rewarded for his work, Joan clashes with a coworker, and Roger dodges a big decision.
Don has trouble sleeping, Pete is blindsided by a friend, and Henry arranges a family reunion.