Arrivederci Saigon
Five young girls, armed only with musical instruments and a dream, travel from Tuscany to the Far East. They dream of success, but they find themselves in war. It’s 1968 and the war is the real one in Vietnam. After 50 years, “The Stars” recount their adventure among American soldiers, military bases lost in the jungle, and Soul music.