An Irish Goodbye
Two estranged brothers are forced to reunite following the untimely death of their mother. Turlough returns to his family’s farm in Northern Ireland planning to sell the property, but when he and his brother Lorcan discover an unfulfilled bucket list belonging to their mother, the siblings’ pained reunion takes an altogether different course.