Therapy
In this psychological thriller, a successful therapist's world is turned upside down when he discovers his patient has been murdered in his office. As he becomes the primary suspect in the investigation, he must navigate a web of deception and betrayal to uncover the truth and clear his name, delving into the depths of the human psyche to unravel the mystery.