Running Wild with Bear Grylls
World-renowned survivalist Bear Grylls ventures into the wild with some of Hollywood’s most beloved celebrities.
World-renowned survivalist Bear Grylls returns to the wild with some of Hollywood’s most beloved celebrities for a no-holds-barred journey through some of the most extreme environments Mother Nature has to offer.
Bear takes champion racer Danica Patrick to the Moab desert for some high-octane action.
Bear Grylls inspires Rainn Wilson with mountaineering training in the La Sal mountains.
Bear jetpacks to an adventure with Keegan-Michael Key in the lava fields of Iceland.
Bear takes icon and legend Danny Trejo to the canyons of Arches National Park in Utah.
Bear Grylls helps actress Gina Carano face her fears in the Dolomite mountains of Italy.
Bear takes radio and TV personality Bobby Bones into the wild with fiancé Caitlin Parker.