Watching
Josh sits alone in a café, happily watching the world go by. Even if that means denying his longing for the waitress, Annie. But when Carrick walks into his life, the scene is set for an opportunity that could change Josh forever. Suddenly, the ability to spot where truth lies and lies begin will make or break you in this edge-of-your-seat thriller.