ONE PIECE
Monkey D. Luffy sails the high seas in search of the One Piece left by the pirate king, Gold Roger.
The Merry Go departs Little Garden with the help of Broggy and Dorry and heads toward Alabasta.
The Merry Go goes across Chess in the snowy sea. Then, the submersible ship Bliking surfaces.
Luffy and the crew search for a doctor, but the island residents surround the ship and Vivi is shot.
Dalton challenges Wapol, who occupies Bighorn, and transforms himself into a bison in the battle.
Wapol's underlings attack Luffy, who ignores Wapol and heads toward the castle. Lapins come to aid.
Kureha tells Nami and Sanji about Hiriluk, the doctor who softened Chopper's emotional barrier.
Chopper learns Hiriluk is dying, so he collects the deadly Amiudake, believing it is a miracle cure.
Kureha tells Wapol that Hiriluk's pirate flag stands on the castle, which Chopper has made his tomb.
Luffy endures the bombardment, keeping Hiriluk's pirate flag up. Chopper sees a true pirate in him.
Wapol enters the castle and tries to turn into a human weapon, but Nami has the armory key.