Calendar Girls
When twelve ordinary members of the Women's Institute turn to their traditional annual calendar and give it a very untraditional twist.
When twelve ordinary members of the Women's Institute, a prim and proper local ladies' club, decide they need to find a more compelling way to raise money for a new charity, they turn to their traditional annual calendar and give it a very untraditional twist. Behind the usual baked goods, the apple pressing and the flower arrangements are the women — completely nude! Starring Helen Mirren and Julie Walters, Calendar Girls is a terrifically entertaining comedy. And that's the naked truth.