Harem Suare
On the eve of the fall of the Ottoman Empire, Safiyé, a concubine, forges an alliance with Nadir, a young eunuch, to become the Sultan's favorite. When Safye and Nadir’s goal is achieved, the two of them have already fallen in love for each other. The woman needs to defend herself from her rivals in the palace but does not realize that the power structure which he lives in is collapsing.