PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
In the Mexican city of Culiacán, Jesús Malverde is honored. Considered to be the patron saint of the poor and drug dealers, he is the folkloric hero of the Mexican state of Sinaloa.