Guardians of the Galaxy (Series)
The Guardians of the Galaxy find a mystical treasure map to a powerful weapon. Their quest will bring them back to Earth, and with them the most deadly forces in the universe!
The newly-formed Guardians of the Galaxy find a mystical treasure map to a powerful weapon known as the Cosmic Seed. Our heroes must find, protect, and ultimately destroy it to keep it from those who would abuse its power, from galactic big boss Thanos, to a resurrected Ronan, to the ultimate trickster, Loki. Along the way, they’ll visit planets both old and new, where they’ll uncover secrets from each of their pasts. Their quest will eventually bring them back to Earth, but with them will come the most deadly forces in the universe!