Le Divorce
After her pregnant sister is dumped by her philandering French husband, a woman travels to France to give moral support only to be swept off her feet by a man old enough to be her grandfather.
Isabel, a young American woman, comes to Paris to be with her pregnant sister just when the sister's French husband leaves her for another woman. As a messy divorce with a unique Franco-American slant ensues, Isabel has an affair with the husband's elderly but dashing uncle.