American Dad
An animated series that revolves around Stan Smith, a CIA agent in Langley Falls, Virginia, whose main objective in life is national security. His family, a talking goldfish, and a space alien he rescued from Area 51 keep Stan busy while he tries to prevent terrorist activity in the U.S.
AMERICAN DAD is the subversive animated series that revolves around Stan Smith (Seth MacFarlane), a CIA agent based in Langley Falls, Virginia, who is an undisputed weapons expert and proud family man. Stan is constantly on the alert for terrorist activity and will go to extremes to protect his beloved America and keep his homeland secure. Just check out the terror-alert dial on his refrigerator and his immediate reaction of shooting holes in the toaster whenever toast pops up.