Sam - A Saxon
Based on the true story of Sam Meffire’s rise and fall in East Germany, this miniseries follows Sam’s desperate search for a place he can call home, as he fights for recognition and justice. Sam goes from being the first Black cop in the GDR to media celebrity, and finally a criminal in the wild years following German reunification.