Stitch! The Movie
There's more trouble in store on the Hawaiian Islands when lovable, troublemaking alien Stitch is out to save his 625 out-of-this-world "cousins" from the evil Captain Gantu.
Get ready for more havoc on the Hawaiian Islands, especially now that Stitch, Pleakley and Dr. Jumba are all part of the household. But what Lilo and Stitch don't know is that Dr. Jumba brought his first 625 experiments to Hawaii. It's up to Lilo and Stitch to save his out-of-this-world 'ohana from the evil Captain Gantu and put each experiment's unique powers to good use. Surf's up for fun with an island overrun with 625 outrageous new "cousins," including Experiment 221—who causes island-wide power surges—and Experiment 625, who's a little lazier than Stitch but makes great sandwiches.