To Your Eternity
In the beginning, a sphere is thrown down to Earth. It can do two things: transform and come back to life after death. It morphs from sphere to pebble to wolf, and finally to boy, but roams about like a newborn. As a boy, it becomes Fushi, and he gains survival skills and grows as a person. Awaiting Fushi on his journey are fierce battles and cruel partings. Yet Fushi must continue his eternal quest, bearing the pain of living with the fortitude of someone who has found his path.