Tinker Bell and the Lost Treasure
Tinker Bell is entrusted with a great treasure that can rejuvenate the Pixie Dust Tree. But when her friend Terence offers to help, Tink's temper and stubbornness get the better of her, and she must go on a journey beyond Pixie Hollow to set things right.
This year's Autumn Revelry promises to be something special. A blue harvest moon will rise, allowing the fairies to use a precious moonstone to restore the Pixie Dust Tree, the source of all their magic. But when Tinker Bell accidentally puts all of Pixie Hollow in jeopardy, she must venture out across the sea—and beyond Pixie Hollow—on a secret quest to set things right. With some help from her friend Terence and a charming, rascally firefly named Blaze, Tink braves an astonishing new world and discovers the greatest treasure of all.