Snatched
In this hilarious comedy-adventure, an impetuous dreamer (Amy Schumer) and her ultra-cautious mom (Goldie Hawn) must work together to survive when their vacation takes a wild turn.
Amy Schumer and Goldie Hawn star in the mother of all comedies! After her boyfriend dumps her on the eve of their exotic vacation, impetuous Emily Middleton (Schumer) persuades her ultra-cautious mom, Linda (Hawn), to travel with her to paradise. When the trip takes an unexpected turn, the polar opposite mother/daughter duo must work together to escape the outrageous adventure they’ve fallen into.