Winter Storage
When Chip and Dale can find no more acorns, they go after the supply Donald is using to reseed the area. Though he manages to trap them, they escape and take revenge on Donald.
Chip and Dale are gathering acorns for the winter when they can no longer find any more. They see Donald using acorns to plant an area of trees and make a plan to get the nuts from him. Donald and Chip and Dale face off in a battle for the acorns.