Aiseki Shokudo
Celebrities go on random trips in which they suddenly appear at various eateries around Japan and ask locals if they can Aiseki, share a table, with them. Meanwhile, Chidori, the location shooting master comedy duo, watches the ensuing interactions from the studio and makes jokes. When they find something interesting, they press the Whoa Wait Button to pause and freely interject comments.