History: The Interesting Bits
8 fast paced episodes using animation, archive and recon to reveal the funny, disturbing, weird, but always interesting bits of history.
We look at who’s run and who’s won the Presidency and how you keep the top job once you’ve got it.
We discover you can start a war over anything, from assassination to a lost ear, or even pastry.