Lola Versus
A comedy tracing the steps a woman in her late twenties takes after being dumped by her fiance mere weeks before her wedding.
When 29-year-old Lola (Greta Gerwig) is dumped by her fiancé Luke (Joel Kinnaman) just three weeks before the wedding, she embarks on an emotional, year-long adventure of self-discovery filled with love, loss, hilarity and heartache.