2016 BTS-The Most Beautiful Moment in Life on Stage: Epilogue
Starting in May 2016, the 2016 BTS-The Most Beautiful Moment in Life on Stage: Epilogue Japan Edition Tour was seen by 144 thousand fans at fourteen shows in ten Asian cities. The finale at Yoyogi National Stadium 1st Gymnasium is story-driven and features a beloved setlist, following the 2015 tour.
Starting in May 2016, the 2016 BTS-The Most Beautiful Moment in Life on Stage: Epilogue Japan Edition Tour was seen by 144 thousand fans at fourteen shows in ten Asian cities. This program showcases the finale that was held at Yoyogi National Stadium 1st Gymnasium. The show is story-driven and features a setlist praised by fans, following the "The Most Beautiful Moment in Life" tour in 2015.