Chip and Dale and Pluto battle over possession of a supply of nuts.
Chip and Dale are busy collecting nuts and hiding them in a tree, when Pluto comes along and tries to hide his bone in the same tree. When all of the nuts end up in Pluto's dog house, Chip and Dale must come up with a way to get the nuts back.