Wedding Season
Hopeless romantic Stefan meets the charismatic Katie, and despite her engagement to the son of a wealthy property magnate, a whirlwind affair begins over a summer of weddings. Before long, they're on the run from the law, with Katie the prime suspect in a shocking crime. Can they fend off police, organised criminals and their complicated feelings for one another as they try to clear their names?
After the woman he loves is accused of murder on her wedding day, Stefan looks back to how they met.
Stefan crashes Katie’s engagement party. In the present, they search for answers in the Highlands.
Stefan’s under arrest again. His memories of Anil and Leila’s wedding might hold some key clues.
Katie and Stefan infiltrate a wedding in Texas in the hope of bringing the real killer to justice.