Drama, Fantasy
Yoon Hyeonwoo, a loyal corporate secretary at Soonyang, gets murdered by the owner's family during a mission to fetch the slush funds which leaked overseas. His unjust death was not the end. Yoon Hyeonwoo is reborn as Jin Dojun, the youngest child of the Soonyang family in 1987. His revenge begins.
Yoon Hyeonwoo, a loyal corporate secretary at Soonyang, gets murdered by the owner's family while carrying out a mission to fetch the slush funds which leaked overseas. His unjust death was not the end. Yoon Hyeonwoo is reborn as Jin Dojun, the youngest child of the Soonyang family in 1987. He plans to take over the Soonyang Group and get his revenge.