Tom and Huck
In the midst of routine high jinks, mischief-maker Tom Sawyer and rebellious pal Huck Finn come across a shocking scene that ends with a grave result. They swear not to reveal what they saw, but that causes a real problem: if Tom doesn't speak up, an innocent friend may be wrongly convicted...but if he does tell the truth, a killer will keep his vow and come after him.
Jonathan Taylor Thomas stars as Tom Sawyer, America's legendary teenage hero. No boy ever had so much fun, got into so much trouble or had so many outrageous adventures. When Tom and rebellious friend Huck Finn (Brad Renfro) witness a midnight killing, they swear not to reveal what they saw. But that causes a real problem: if Tom doesn't speak up, an innocent friend may be hanged; if he does tell the truth, the real killer, knife-throwing Injun Joe, will come after him. With escapades including a treasure hunt, a haunted house, a courtroom showdown and a scary chase in a cave, Tom learns a valuable lesson: when a friend's in trouble, you don't run away. Contains tobacco depictions.