Man vs Puma
Big-cat expert Boone Smith tracks pumas in Patagonia, but the tables are turned when a big cat starts to stalk him.
Big-cat expert Boone Smith tracks pumas in Patagonia, but the tables are turned when a big cat starts to stalk him. In this episode, he comes face to face with a hungry mother that’s on the hunt. Man vs. Puma is a dangerous quest that documents puma behavior.