Skeleton Knight in Another World
Arc finds himself in a fantasy world in his MMORPG avatar. Reborn as a Skeleton Knight, he is a skeleton clad in a suit of armor. If people discover his fearsome appearance, they might try to hunt him down. Arc decides to live an unobtrusive life as a common soldier, but he is not the kind of man who can let evil pass by.