Prison Playbook
An All Star Korean baseball player who was just about to join a Major League team in the U.S. is suddenly imprisoned for a year for trying to protect his sister.
An all-star Korean baseball player who was just about to join a Major League Team in the US is suddenly imprisoned for trying to protect his sister and finds himself spending a year in prison.